Logowanie

alt=”portal klienta”
 
alt=”portal klienta”
 
alt=”portal klienta”
 
alt=”portal klienta”
 

Usługi i koszty pod kontrolą z Portalem Klienta GRENKE

Aby prowadzić firmę z sukcesem, trzeba mieć kontrolę nad kosztami. Sprzęt IT często się zużywa, dlatego szczególną uwagę należy zwrócić na to, czy lepiej jest ponosić koszty jego utrzymania, czy już wymienić go na nowy. Portal Klienta GRENKE pomaga zachować nad tym kontrolę. Zapewnia on łatwy i stały dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat usług i kosztów, na każdym etapie trwania umowy.  

 

Najważniejsze funkcje Portalu

              ::  Przegląd, pobieranie i wydruk umów

              ::  Przegląd, pobieranie oraz wydruk faktur elektronicznych 

              ::  Zgłoszenie zmiany adresu i danych bankowych

              ::  Zgłoszenie szkody w trybie online

              ::  Zmiana danych do logowania

              ::  Założenie dodatkowego konta użytkownika dla pracowników

 

Faktury elektroniczne w Portalu Klienta GRENKE

Dla Twojej wygody Portal Klienta oferuje możliwość przeglądania i drukowania e-faktur. Są one dostępne online 24/7.  W celu pobrania swojej e-faktury należy zalogować się do Portalu. Nie wysyłamy ich drogą mailową.   

 

E-faktury GRENKE są:

  • Czytelne: dostępne w formacie PDF, co w odróżnieniu od innych formatów takich jak XML, zapewnia im lepszy wygląd i większą czytelność.
  • Dostępne: możesz przeglądać swoje e-faktury kiedy tylko chcesz i gdzie chcesz. 
  • Ekologiczne: dzięki formie elektronicznej, dbasz razem z nami o środowisko.

 

Przekonaj się sam o zaletach faktur elektronicznych i już dziś zarejestruj się w Portalu Klienta. Kliknij tutaj i postępuj zgodnie ze wskazówkami.